Tajniki dobrego korpo-eventu – na czasie

Tajniki dobrego korpo-eventu – na czasie

Wszyscy, którzy mają ochotę poznać tajniki dobrego korpo-eventu powinni zapoznać się z naszym artykułem. Został on poświęcony elementom sprawiającym, że impreza osiąga światowy rozmach. Event na czasie – to znaczy jaki?

Event idący z duchem czasu

Światowe trendy są tymi, do których powinno się dążyć organizując tak dużą imprezę. Na międzynarodowych salonach widać wyraźnie, że nowoczesne technologie wiodą prym w absolutnie każdym obszarze. Można z pełnym przekonaniem założyć, że wszyscy uczestnicy posiadają smartfony, które są ich narzędziem pracy i nieodłącznym elementem przypisywanym pracownikowi korporacji. Biorąc to pod uwagę warto byłoby stworzyć na czas eventu aplikację mobilną – niezależnie od tematyki wydarzenia. Można zawrzeć w niej harmonogram wystąpień prelegentów, rozlokowanie stoisk, menu w strefach gastronomicznych, aktualności, mapki i wiele innych. Warto też pochylić się nad coraz bardziej rozpowszechniającym się rozwiązaniem, czyli transmisją na żywo. Dzięki niej więcej osób będzie miało dostęp do wydarzenia, a jeśli będzie ono dobrze zorganizowane, ma szansę na viralowe rozprzestrzenienie się w Internecie.

Tradycjonalne podejście… mimo wszystko

Mimo zwrotowi ku nowym technologiom pewne rzeczy nie powinny ulegać zmianie. Mowa przede wszystkim o zdjęciach oraz nagraniach filmowych z eventu, które niezmiennie od lat stanowią najbardziej pożądaną pamiątkę z wydarzenia. Nie tylko sprzyjają wspomnieniom, ale także stanowią o randze imprezy i pozwalają na promocję – zarówno firm biorących udział w wydarzeniu, jak i samemu organizatorowi.

Feedback motorem zmiany

Wspomniane wcześniej poczucie kontroli daje nie tylko komfort psychiczny, ale także wrażenie, że organizator liczy się ze zdaniem osób biorących udział w evencie. Dlatego też przed zaplanowaniem pewnych kwestii można zwrócić się do uczestników z prośbą o pomoc – np. w wybraniu firmy cateringowej obsługującej wydarzenie. To nowoczesne podejście do organizacji sprawi, że wywrze się miłe zaskoczenie na uczestnikach i to na długo przed imprezą.

Prestiżowe miejsca

Indywidualne podejście to jedna z najbardziej cenionych cech przy organizacji eventu. Z tego powodu nie zaleca się wybierania lokalizacji popularnych, powszechnych, łatwo dostępnych, które są jednymi z wielu tego typu. Miejsce korpo-eventu musi być wyjątkowe, wzbudzające zaciekawienie, zachwyt i poczucie, że goście zostali potraktowani z należytą uwagą. Warto więc rozpoznać oczekiwania klienta i zrobić wszystko, by pozytywnie go zaskoczyć.

Wydarzenie organizowane dla korporacji musi mieć światowy poziom i korzystać z niekonwencjonalnych rozwiązań. Te sprawią, że klienci będą zadowoleni, a wieści o udanym korpo-evencie z pewnością szybko rozprzestrzenią się w branży.