Copywriting
Dobry tekst na stronę to taki, który wpasuje się w dobrą ocenę bezlitosnych botów Google, przyciągnie odbiorcę dostarczając mu wartość, której szuka i do tego nie będzie zbędnym wysiłkiem, a dodatkową przyjemnością do porannej kawy. Uff, sporo informacji jak na raz, co?
Jak to napisać?
Copywriter powinien wejść w buty odbiorcy, do którego pisze, powinien znać kontekst. Formy tekstów różnią się w zależności od miejsca ich przeznaczenia. Nie każdy copywriter musi odnaleźć się w każdej z nich, dlatego tak ważna jest współpraca z wieloma specjalistami. My taką współpracę jesteśmy w stanie zagwarantować.
Jakie teksty przygotujemy?
– zoptymalizowane pod wyszukiwarki (SEO)
– przygotowane pod publikację w social media
– eksperckie, szczegółowe, techniczne
– kreatywne, wszelkiego rodzaju slogany, chwytliwe hasła
– opowiadające historię, tzw. storytelling
– sprzedażowe
– dedykowane masowym wysyłkom e-mail, SMS
Jak ustalamy stawkę?
Odpowiadając jakże oryginalnie – to zależy! Od czego? Od wielu czynników. Cenę najczęściej określa się za napisanie 1000 ZSS, czyli znaków ze spacjami. Oferta cenowa różni się w zależności czy będzie to tekst specjalistyczny, wymagający dokładnej znajomości pewnego zagadnienia, lifestyleowy tekst na bloga czy tekst pisany typowo pod SEO.
Pakiety copywriting
STANDARD
Tekst 10 000 zzs
EXPERT
Tekst 10 000 zzs
- Niewymagający specjalistycznej wiedzy
- Pisany nieskomplikowanym językiem
- Wymagający pogłębionej znajomości tematu
- Użycie branżowego słownictwa
STANDARD
Tekst 10 000 zzs
Niewymagający specjalistycznej wiedzy
Pisany nieskomplikowanym językiem
EXPERT
Tekst 10 000 zzs
Wymagający pogłębionej znajomości tematu
Użycie branżowego słownictwa